neyazsamkii Hanımlar, 2 tabletim kaldı 11+4 oluyorum o zamana kadar şuan kullandığım Folicus öncesinde de Solgar kullanıyordum şimdi ne yapmalıyım? Veya öneriniz nedir? Çarşamba da doktora danışacağım.
damla6565 neyazsamkii canım onu doktorunla konuşman lazım benim 12 haftadan sonra folik asiti bıraktı multivitamin ve demir hapına başladı o yüzden her doktorun farklı yönlendirmesi olabilir sen çarşamba günü doktoruna sor mutlaka
barbies neyazsamkii zaten 12 ye kadar kullnılıyor. Yani bana öyle dedi dr um. Artık kan ilacı kullanıyorum d vitamini bde doktora gttiğinde yeni ilaç yazacaktır
damla6565 yeliz1923 bende onu kullanıyorum bende mide bulantısı yapmadı kabızlık veya ishal yapıyor ya