İyi günler hanımlar adetim 8 . Günü iliski oldu 20 subatta 22 subat yumurtlama oldu dün test yaptim negatif çıktı ama 4 gündür kasiklarim agriyor sanki adet olacakmışım gibi ağrım var. Eşimde mantar olduğu icin tek iliski oldu hamile kalma olasılığım var mi