Herkese merhaba,
Hamileliğimi öğrendiğim 7.haftadan beri neredeyse sadece 1 hafta sakinleyen ve hiç geçmeyen mantar enfeksiyonundan muzdaribim. Şuan 31+2’deyim bu süreçte farklı bir sürü fitil kullandım hiçbir fayda etmedi. Çamaşırları sirkeyle temizleyip, ütülüyorum. Kremler de verildi, onlar da nafile. Dün en son akıntı yoğunluğundan suyum geldi sanıp acile koştum ama yine mantar denildi. Bu sorunla tüm gebeliği boyunca mücadele eden çözüm bulan var mı? Bu durum erken doğuma sebep olur mu? Ya da vajinal doğuma engel olur mu? Başından geçen arkadaşlarım varsa tecrübelerini paylaşabilirlerse sevinirim🙏
Şimdiden çok teşekkür ederim 🌸