İlk üç ayda doktorum önermedi ama iki ve üçüncü trimesterda doğal boya olmak kaydıyla bir iki defaya mahsus boyatabilirsin demişti. Bir kez boyattım bitkisel boyayla bir kez de doğuma yakın boyatmaya düşünüyorum. Açıcı vs hiç tavsiye etmem ama doğrudan kokusuyla içindeki maddeyle bebeğe gidiyormuş