muazzze Kızlar çok saçma bir şey yaşadım. Betam 2 gün sonra tıpatıp aynı çıktı. Kötü diye çok ağladım sonra bir mesaj. Kusura bakmayın yanlış ölçmüşüz.1 saat daha bekledik tekrar veeee 98 e yükselmiş. 2 katından bile fazla çok mutluyum ama perişan olduk
muazzze aycicegi22 adetim henüz geçmedi 12. Gün yumurtlama gördüm. Şuan bebek 13 günlük. İlk 32 ile öğrendim
buse76 muazzze kız 13 günlük bebek olur mu hiç son adetin işk gününden hesaplama yapacaksın 3 4 haftalık felandır şuan
diloslili muazzze özelde mi verdin kanı. ben de şu an aynısını yaşıyorum aile hekimliğinde verdim kan 48 saat sonra da aynı sonuç çıktı. doktorumla görüştüm aynıysa kimyasaldır dedi çok üzldüm ben de