aysenur_sk Merhaba hamişler; 34+2yiz bugün ( 18.03.2019 ) cumartesi günü kontrolümüz vardı makar geliş durumunda ve çift kordon dolanması gördü doktorumuz. Çok korkuyorum bişey olucak diye. Doktor telaş yapma dedi ve 38+2ye sezeryan tarihi verdi ama dönebilirde dedi. Konu hakkında bilgisi olan yada başına gelen var mı?