zky_ Hanımlar ben 38. Haftadayim. Sabah uyandım karnım sanki düşecek gibi afedersiniz alt bölgem de çok şiddetli bir ağrı var adım atamiyorum yürüyemiyorum. Neden acaba sizde böyle bir durum yaşadınız mı?
melegim91 zky_ Rahim artık vajinaya iyice baskı yapıyor canım o yüzdendir ağrı rahim iyice ağırlaştı artık Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin🌸
zky_ melegim91 Yaa benim de ilk gebeliğim olduğu için neden acaba böyle oluyor diye düşündüm. Teşekkür ederim Allah razı olsun 🌸