adarrr 36 haftalık olacağım yarın. 17 marta da bir aksilik çıkmazsa alırız dedi doktor. Bebeğim iki hafta ilerde .
merve588 adarrr bende 32+ 3 günlüğüm yarin bi sorucam doktoruma belki tarih verir çünkü kasilmalarim agrilarim var erken dogum supheside vardı zaten 🥹
adarrr vanilya_kokusu_ vanilya_kokusu_ benimkide fazla kilo alıyor diyor o yüzden hemen alalım dedi. Zor 37 yapcaz bu gidişle
adarrr vanilya_kokusu_ cuma günü gittiğimde sordum 3500 üstü dedi doktorum devlet hastanesi olduğu için 3500 den sonrasını kesin göstermiyor dedi. Ama karnı büyüyor dedi
vanilya_kokusu_ adarrr maşallah kilosu iyi gayet selametle kucağına alırsın inşallah 🤲🏻🙏🏻🌸 benimde 18 marta kadar dayansa bebe 3500 3600 olur diye düşünüyorum
adarrr vanilya_kokusu_ işte doktora göre fazla iki hafta önde gidiyor diyor. Anlamadım ki. İlk dığumumda 3600 doğdu bebeğim 36 da.
1cey adarrr ilk ayağa kalkma zor geliyor ama korkma yürüdükçe daha iyi olacaksın, ameliyat oldum diye hareketsiz yatınca daha zor toparlıyorsun Sağlıkla al kucağına 🌸
adarrr 1cey aslında zor geçmedi ama çabuk toparlandım hatta. Ama her doktora gittiğimde fazla kilo alıyor karnı büyük şu bu deyince gerildim biraz