16.hafta kontrolümüzde doktor 2D standart siyah beyaz ultrasonla baktı çok şükür her şey yolunda görünüyor dedi. Sonra bir de renkli bakalım dedi ama o görüntü çok tuhaftı.. ben biraz korktum açıkçası 🫠doktora sordum. Bu haftalarda normal 3 boyutlu da hala uzaylı gibi görünürler dedi ama bazı renkli ultrason fotoğrafları görüyorum bebeğin yüz hatları çok normal ve detaylı görünüyor. Onlar son haftalara doğru olan ultrason fotoğrafları mı acaba. Bu haftalarda renkli ultrason baktıran var mı?😅