3babylovep Kızlar bebeğim de zaten gelişim geriliği vardı kan akımı da yavaslayinca yatış verdiler di zaten 37 alcaz diye konuşmuştuk 36+2 acaba doğum dan sonramı yolar beni hiç başına gelen varmi
Fatmanur12345 3babylovep benim de aynıydı 36 haftada hem bebişim kafası büyük hem de kan akışı yavaşlamış demişlerdi sancıyla dogurdum bebeğim hiç yanımdan ayrılmadı iki gün sonra da taburcu olmuştuk umarım sizinki de öyle olur sağlıkla gelsin