sinemm22 inşallah spinal tutar cnm bende tutmadi spinal senin için daha iyi en azından ağrılar hemen başlamaz o ana şahit olursun spinal olanlar çok çabuk toparlanıyor ablamda pldu benim ilki geneldi bu da büyük ihtimalle genel olacak ben de sırtını nerede tutmuyor maalesef özelde doğum yapmama rağmen cahil doktorlara denk geldi uyuşmadan direk nester atmışlardı bana sonra panik yapıp genel uyguladılar daha odaya çıkar çıkmaz zangır zangır titriyordm ve ben titredikçe dikişlerim zonkluyirdu gözümü açamıyordm bebeğimi bile anca gece görebildim o da gece inşallah iyi gecer aşkım