springb etimesgutta eşimin arkadaşının çekimleri olmuştu ismini hatırlamıyorum ama sorarım tabi siz neredesiniz bilmiyorum ama.
Bende çok heves etmiştim hatta o fotoğrafları biz almıştık eşimle çerçeve filan da yapılmış harikaydı
Aman ne gerek var telefonla çekiyoruz filan dedi eşim bizde gitmedik ama içimde kaldı 😒