jalepone Doğuracağınıza dair bir şeyler hissediyor musunuz , yani nişan gelmesi , su gelmesi ve şiddetli ağrı dışında bir şeyler hissedip doğuma alındınız mı ?
merve588 jalepone ilk gebeligimde sabahin 5 de uyurken aniden suyum gelmisdi ne ağrı ne baska birsey su gelmesiyle uyanmisdim bundada zaten zorunlu sezaryen olucam ben birsey hissetmedim yani ilkde coguda belirtileri yaşıyormus nişan gelmesi falan
kaya_kaya jalepone ilk gebeliğimde gece 12 de nişan geldi ertesi gün akşam 22.00 da oğlumu kucağıma aldım ☺