Dün gece saat 2 gibi üşüme ve titreme ile uyandım , çok üşüyordum tansiyonumu ölçtüm normal çıktıı , nabzım da normaldı tabi sonradan panik yaptım diye çarpıntım oldu ama üşüme ve titreme bana daha zor geldıı yorganın altında ısınmaya çalıştım ve yavaş yavaş uykuya dalmışım , sabahta aynı şekildi ama pek çok değildi ara ara oluyordu , 24 haftalık hamileyim üşüttüm mü , soğuk mu aldım , yoksa hamilelikten mi anlamadım daha önce bu durumu yaşayan oldu mu benim gibii