esaesaesa Doğumu ekime denk gelecek anneler ayda bir kontrole gidiyoruz süre uzun olunca bebeğin durumu iyimi diye çok merak ediyorum sizde öyle misiniz?
melilo1607 esaesaesa evet en son 7. Haftada gittim kalp atışı duydum . 11. Haftada ikili test için çağırdı arefe günü gideceğim zaman geçmiyor….
esaesaesa melilo1607 bende arefe günü gideceğim 9+4 teyim siz kaç haftalıksınız? 2li tarama yaptrcakmısnız?
ayzey1 Bende 8+6 yım 7. Haftamda gitmiştim 11 de gel dedi ama ben yarın gidicem 😂 bı göreyim iyimi diye 3. Gebeliğim ama heycan hep aynı 🥰🙏
esaesaesa Çok merak ediyoruz gerçekten ama sürekli gitmemeyede calısıyorum doktorun verdiği tarihe uymaya calısıyorum 😊