saziment evet bende ilk acaba mi dedim ama cok farkli oluyor. Birde soyle birsey bu haftalarda bende artık hic gaz sancısı olmuyor. Ben gaz sancısından ilk 3 ayda cok cektim. Simdi sukur bitti. Boyle icinde kipirdiyor sana sanki icerden boyle biri dokunup cekiyor gibi değişik birsey 💞 benim ikinci gebelik belki biraz erken hissetmiş olabilirim.