meliko210_ Merhaba ben 35+5 haftalık hamileyim riskli olduğu için perinatolojiye gidiyorum araştırmaya ama iki haftadir bebeğin ayaklarının kısa olduğunu gelişmediğini söylediler hamilelik 35+2 iken bebegin ayakları 32+2 dediler böyle bişey yaşayan var mı
rvsss meliko210_ 30. Haftada bebeğim 2 hafta geriden geliyodu şimdi 38im bir hafta ileride gidiyor. Ablamı da aylarca perinatolojiye yönlendirmişlerdi her gittiği hastanede bebeğin kafası geride kafa yapısı farklı diyolardı sırf bunun için sezaryenle doğurman lazım normal doğmaz dediler sapasağlam doğurdu hiçbir engeli de yok yani anlamıyorum bazem doktorlar hep en kötüsünü konuşuyorlar