Mervee15 Kızlar bugün adet olmam lazımdı artık ama olmadım bu sabah bu testi yaptığımda hiç çizgi yoktu sonra bi kenara kaldırmıştım şimdi bi bakayım dedim ikinci çizgi var biliyorum yarım saat geçince doğru sonuç vermiyor diyorlar ama böyle olup hamile olan var mı ? https://i.hizliresim.com/jgOngD.jpg
Elif_adil Mervee15 bi test daha yap canım net emin ol benimde silik çıkmıştı 2.de öle çıkınca kan yaptırdım
Seda5892 Mervee15 aynen öyle geçersiz oluyor ama gebelik olmayınca da inan hiç çıkmıyor bence kan testi yaptır inşallah hamilesindir😊
Smiley87 Mervee15 benim başıma geldi ama malesef hamşle değildim canım , 2-3 tane testte bekleyince çok net 2. Çizgi çıktı üstelik 2 farklı markada . Çok ümitlendim ama hamile değildim. Sen inşallah hamilesindir
Mervee15 Elif_adil yarın sabah bi test daha yapıcam Perşembe günü de kan vericem bakalım inşallah adet olmazsam ☺️
ailecekizledik Mervee15 ben adetime 1 gün kala test yaptım tek çizgiydi adet günümde kan verdim değerim 47 çıktı testimi çöpe atmamıştım baktığımda ikinci çizgi çıkmıştı🤷♀️ Tabi aynı olacak diye bir sey yok ama böyle şeyler olabiliyor hadii hayırlısı olsun 😘👍
Mervecckl Mervee15 var sanki canım ya ben iki kere test yaptım oğlumun testi hala duruyor çift çizgi olarak bir buçuk sene geçti üstünden diğeri de aynı şekilde duruyor şimdiki gebeliğim sonradan belirginleşti