nurellanurrrr Hamişlerrrr bayramda ne giyeceksiniz,bayrama taytla girmek istemiyorum😅var mı önerileriniz
eminaas nurellanurrrr bu sene dogurdum ama geçen sene elbise giymiştim hamileliğimi elbiselerle bitirmiştim nerdeyse
minnosss58 nurellanurrrr ham hamileyim hem de açık ama kapalı kızlardanım o yüzden ne giyeceğimi bilmiyorum bulamıyorum bişey 😂
nurellanurrrr eminaas sağlıkla büyütün inşallah 🌸 ben de elbiselere bakıyorum ama sanki yakışmaz gibi geliyor 😅
nurellanurrrr minnosss58 ben de öyleyim 😂 Trendyol milla dan ikili takımlara gömlek elbiselere falan baktım ama yok içime sinmedi 😂
minnosss58 nurellanurrrr aynen bende göz gezdirdim de normalde 38-40 beden giyen ben şuan 42-44 zor oluyor diye denemeden almak istemiyorum mecbur yürüme ve nefes alma gücümün yettiği kadar mağazalardan bakcam 😂 İnşallah buluruz bı şekilde 😂
saziment nurellanurrrr hamile kalmadan önce ceket almıştım onu giyeceğim ama inşallah olur bedeni 🥺🥺🥺
nurellanurrrr saziment ben de hamile olduğumu bilmeden ceket ve pantolon almıştım o zamanlar meğerse 6 haftalık hamileymişim,dün denedim hiç güzel olmadı 😅 inşallah sana güzel olur 😂