Merhaba arkadaşlar ben ikiz gebeyim 27. Haftamın ilk günlerinde birden inanılmaz derecede kanamam başladı hastaneye yattığımda plasentanın aşağıda olduğunu ondan kaynaklı kanama olduğunu söylediler şu anda hastanede tedavi görüyorum benim gibi yaşayanlar var mı ?