Arkadaşlar ben hep normal doğum yapmak istedim ama korkunç bir hamilelik geçirdim. Influenza,grip,sinüzit,düşük riski kanama hepsi aynı haftalarda oldu tam geçti derken bebek sırt gelişe döndü çok ağrılıydı ve kolestazım başladı. En geç 37.haftada sezaryen olacağım kesinleşti. Çok şükür o haftaya kadar da bekleyebildik 🙏🏼 İnanılmaz korkarak girdim. Hem uyuşukluktan, kontrolü kaybetmekten hem iğnelerden korkarım bu arada. Spinal anestezi yapılırken hiçbir şey hissetmedim çok şaşırdım. Boşu boşuna korkmuşum. Sonra yatırdılar ameliyat başladı ve çok rahattım. Ara sıra sallandım çünkü sırt geliş çıkarması çok zordu. Süreç boyu muhabbet ettik ekiple gerçekten rahattı. Ben müzik açtırdım beni kırmadılar sağolsunlar. Hiç korkmadım ciddi söylüyorum çok rahattım. Birkaç defa stresten tansiyonum düştü ama hemen seruma ilaç koyuyorlar ve saniyeler içinde rahatlıyorsunuz. Daha sonra bebeği çıkardılar ve HAYATIMDA HİÇ DAHA MUTLU HİSSETMEDİM. Çok tereddütlerim vardı ne yaparım ne ederim diye ama onunla bakışınca hayatımda daha önce hiç mutlu olmamışım bunu anladım.
Sadece sezaryen sonrası titremem oldu o da benim paniğimdendir diye düşündüm. Bir de anestezi etkisiymiş. 15-20 dk bir titremem oldu ama nefes teknikleriyle yavaşlatıp geçirdim. Onun dışında çok güzel kahve içtim baş ağrım olmadı. Bol bol serum aldım.
İlk yürüyüş gerçekten ÇOK zordu ama ondan sonra aynı gece acı verici de olsa kendi başıma yürümeye başladım. Zaten bebeğe dokunabilmek için heyecandan çıldırıyor insan mecbur yürünüyor yani 😂
Ya gerçekten bence çok zor bir süreçti ama en kötü süreç böyleyse normal giden bir hamileliğim olacaksa ben bu süreci 20 kere daha yaşarım eğer sonucu böyle olacaksa deliyim galiba 😂
Hayatımda kimseyi sevmemişim sanki tapıyorum çocuğa yav ahahhaha
2 hafta içinde neredeyse tamamen iyileştim ağrılarım çooook hafifledi. Neden bu kadar uzun sürdü derseniz ben daha ikinci günden eve döndüm hastaneye dayanamayıp ve evin içinde fıtır fıtır iş yaptım hep dayanamadığım için ….. siz yapmayın 😂
Kalp atışı duydunuz mu diye konuşmalar açarken çoktan doğurmuş evde oturuyorum inanamıyorum. Süreç berbat bile olsa değerini bilin sütünüz gelmese bile makineyle elle zorla sağın çünkü benim de ilk gelmedi zorla getirdik ağlamalı zırlamalı bir süreçle 😅😅😅 Her şeyi hallederiz çünkü biz kadınlarız çooook güçlüyüz arkadaşlar 🩷🫶🏼