esmaayverdi Kızları 38 haftalık oldum ayaklarım çok şişti nasıl geçer bundan sonraki süreç yürür Ken artık ağrıyo
ogretmenannecik esmaayverdi Benim ilk gebeliğimde aşırı ödem tutmuştu her yerim. Ne yaparsam yapayım geçmemişti. Doğumdan sonra kendiliğinden geçti.
Daisyy000 esmaayverdi Doğumdan sonra 15gun içinde geçti.. Hamileyken havaya kaldırırsam biraz iniyordu am geçici hepsi