[silindi] kendinizi vücudunuzu dikkatle dinleyip takip ederek ve iki gün sonra tekrar kan vererek bir iki hafta daha süreci takip edebilirsiniz. Beta hcg ortalama 2 günde 2ye katlaması gerekiyor bu başlı başına büyük ihtimalle sağlıklı gebelik işareti oluyor. Kanama, sancı vs farklı şikayetler de olmadıktan sonra ben 7 haftadan önce gitmek istemedim çünkü geç döllenme vs olabiliyor, kese görünmedi şu bu olabilir diye çok panikletiyorlar, tabi nasıl rahat edecekseniz. Görünmezse kalp atışı duyulmazsa vs kesinlikle paniklemeden olumlu kalmaya çalışın. Ben ilk gebeliğimde o ilk kontrolde çok panikleyip ağladığım için ikincide çok erken anladığım halde 8. Haftaya kadar bekledim çünkü biraz geciktim hatta ama kalp atışı dahil görmüştük her şeyi. İlk trimesterda kalp atışı dinletilmesi ufak da olsa zararlı olabiliyormuş bebek için bu arada o yüzden bana dinletmediler ben de talep etmedim sadece görebiliyorlardı kalp atışını bu bana yetmişti. Onun dışında ani hareketlerden alt karın bölgesini kasacak yoracak pozisyonlardan kaçınabilirsiniz. Ciğer a vitamini yükü nedeniyle riskli, şarküteri deniz ürünleri vs araştırıp dikkat edebilirsiniz olabildiğince sağlıklı doğal beslenme ve pozitif stressiz kalma, yürüyüş, gibi şeyler güzel olabilir.. inşallah sağlıklı hayırlı bir gebelik olur sağlıkla kucağınıza alırsınız daha çok başındasınız ama çokk hızı geçiyor tadını çıkarın her anının haftasının 🥹🧿