sevimlipandahii Eyildizzzzz hayır yapmadım benim son adet tarihim 15 Şubat’tı bi 15 marta kadar beklicem adet olmazsam gidip kan vericem
evrem07 sevimlipandahii , bende 9 martta iğne oldum. 3 kez ilişki oldu ama kasık ve şiddetli bel ağrım var sizde de mi öyle
sevimlipandahii Eyildizzzzz beklicem bakalım adet olmazsam hafta sonu bayramdan sonra kontrole giderim aynı doktora 😂 Sen kan verdin mi tekrardan
aycacil Eyildizzzzz yazarım canım da düşmedi hala görevli hemşire bu akşam ya da sabah düşer dedi bakalım inşallah dpo10 bugün
Eyildizzzzz sevimlipandahii yok vermdim bende artık gecikirse vereceğim dpo 8 deyim 1 hafta var reglime
aycacil sevimlipandahii anca girebildim kızlar telefonumda sorun vardı pazar günü adet günümdü adet de olmadım bekliyorum