Eyildizzzzz sevimlipandahii tamam canım birde bende beyaz akıntı oluyor sizdede var mı merak ettim ☺️
sevimlipandahii Eyildizzzzz benimde çok akıntım var Hatta adet sanıyorum ama değil 🙈beyaz sıvımsı bişey kusura bakma
aycacil sevimlipandahii o akıntı benimde çok oldu ya genelde yerleşmedeyken oluyormuş Progesteron hormonundan dolayı inşallah tutunmuştur bebişlerimiz 🫠
rumsal Eyildizzzzz merhaba hayırlı olsun ilacınız bittikten kaç gün sonra yumurtanız bu kadar büyüdü ben dün son dozu aldım bugün kontrole gittim 10 mm dedi normal midir
kps Eyildizzzzz çok erken iğne vücuttan 10-11. Günlere kadar atılmayabiliyor. En erken 12. Gün test yapmalısınız doğru sonuç için.
aycacil Eyildizzzzz normal testte negatif çıkıyor benim ama bilemedim ya daha erken mi benim de 9. Gün oldu insan sabırsızlanıyor 🤭
Eyildizzzzz aycacil benim çok netti kayboldu sonra çok silik bir şekilde tekrar çıktı dün ben o yüzden beta verdim aslında ekleyebilirsem ekleyim buraya
Eyildizzzzz sevimlipandahii yarın tekrar veririm belki yükseliyormu düşüyormu diye araştırdım yükselenler olmuş