Öncelikle merhaba ben 2. Aşılama tedavisi görüyorum 2. Kez aşılama yapacağım dün gece çatlatma iğnesi yapıldı 2 tane zorladı beni baya uyudum sonra sabah uyandığımda yatağım sırılsıklam olmuştu altıma kaçırdım sandım öyle değilmiş ama su gibi şeffaf bi sıvı gelmiş karnım çok ağrıyor geçen sefer hiç böyle olmamıştı çok şaşırdım normalmi yaşayan varmı