1oglanannesi Kızlar suyum geldıgı için hastanede yatıyodum bu gun sabaha karsı sancılar oldu acılmam var öglen götürürüz dedi doktorum doum baslamıs dedı bende ılkde sezeryen dıye sezeryen olcam bebeyımde çok küçük dua edın kızlar 🙁🙁bebeyim iyi olsun
parildayanyildiz2 1oglanannesi bebeğin de sende çok iyi olacaksınız inşallah çok daha minik doğanları duydum korkma küvezde kalır ama orası iyi gelir ona daha iyi toparlayıp yanına gelir inşallah
betulmommy 1oglanannesi hiç kendini strese sokma hemen toparlar annesi o büyür. Sağlıcakla kavuşun kolaylıkla geçsin😍
mlkertrkn 1oglanannesi Allah yardımcınız olsun🤲🏻 en kısa zamanda toparlar, ne parmak çocuklar gördük, 32 hafta ne ki ☺️ sorunsuz sağlıklı bir şekilde evinize dönmeniz nasip olsun🙏🏻
edaabykl 1oglanannesi Masallah yine iyii kilosu hic uzulme süt sağ bolbol onun için yapabileceğin tek ve en iyi sey 🙏🏼 Ben 26+1 de dogum yaptim yogun bakimda 810 gram dogdu bugun 20.gunumuz basta cok agladim cok minik bu nasıl yaşayacak büyüyecek diye sonra sutum kesilmesin olsun diye uzulmeyi biraktim simdi 29 haftalik oldu yine minik ama gunden gune büyüyor tek tesellim ona sut verebiliyorum ve onunla büyüyor onumuzde cok uzun bir yol var ama çok şükür yaşıyor 🥹🙏🏼
parildayanyildiz2 1oglanannesi çok haklısın mucize gibi bir minik hayata tutunacak Rabbim yardımcınız olsun ama artık kavuşacaksınız da gözünle görebileceksin onu😍
Rabiaayb Benim teyze kızı 1000 gram doğdu . Şu an emsalleriyle aynı maşallah hiç bi sıkıntısı yok kocaman oldu 8 yaşında. Korkmayın
sema0526 Ben 26 sene önce 1150 gr doğmuşum küveze bile girmemişim 🥰 gönlünüzü ferah tutun 700 600 gram doğan bebekler var ya 🥺🙂
1oglanannesi sema0526 ay amın Allahım Erkek bebekler zayıf oluyo kızlar daha güçlü oluyo diyolar bendede erkek bebek umarım güçlü olur
sema0526 1oglanannesi bilmiyorum ki 🥰 olsun şu an onları düşünüp strese girme sen hiçbir sorun olmayacak inşallah
Yazmelegi_ 1oglanannesi kuzenimin eşi 1800 gram doğurdu şimdi bebiis 1.5 yaşında. Allahin izniyle sizde bebisinizle beraber sag salim evinize çıkarsınız