penbe_karisi eslem2121 yaaa biizmki tutuyor ama çekemiyor büyük numara başlık aldım inşallah tutar yaa
kaya_kaya penbe_karisi a101 e kiwi marka gelmişti eltim onu kullanmıştı akışı normaldi bak istersen canım
bsrbrkysr184_ penbe_karisi ayy çok sevindim maşallah subhanAllah😘 ben en fazla 3 e kadar kullandım ondan sordum canım 5 büyük değil mi😅
sudeli4 penbe_karisi o zaman senin sütün tazzikyli mi kuzum senin akış hızın fazlaysa 3 no bile cekemiyorsur ama şimdi altta gördüm kızlara 5 no aldım demişsin hızlı kg alımı ve gaz yapabilir kontrollü ilerle 😇❤️