selin_0123 görümcem geçen sene kasımda doğum yaptı gayet memnun kaldı odaları 2 kişilik hasta yatakları o isteğe bağlı sezeryan olmuştu fakat odaları ve banyosu kullanılamicak kadar eski artık ve temizlik en alt düzeyde . isteğe bağlı sezeryan yasaklanmadan önce şuan sanırsam öyle işlemler yapılmıyor devlette belli ziyaret saatleri var onun dışınca esneklik göstermiyorlar baba dahil ziyaret saatlerinde alıyorlar içeri sadece ama ameliyatı falan güzel geçti yani orta segmentte çokta ilgili denemez hemşire ve doktorları