anneyim01 hb_68o Yukarıda kalsın Suanlık evet Adet olmazsan yenilersin Testini yada Kan ı net sonucu ögrenrsin Hakkında Hayırlısı Olsun
hb_68o Kızlar aksam kan testinden önce bi test daha yapmıştım böyle çıkmıştı. Kaset testte bile hemen silik çizgi çıktı . Ben hiç bişey anlamdm .
tortillam_ Ya ben umutlandırmak istemem de kızımı öğrenirken 15 Temmuz da 0.100 çıkmıştı değerim. 22 Temmuzda 302 ile gebe olduğumu öğrendim. Regli günümde 17 Hazirandı. 2019 da yılında bu arada