fatmaa45 bu durumuna kaşıntı yanma ve koku eşlik ediyosa doktora başvurman gerekir ama sadece akıntın varsa gayet normal benim de sarı akıntım var hamileligimin 3.ayından beri de devam ediyor doktora sorduğumda kaşıntın yanman ve koku yoksa normal ama bunlardan herhangi birisi olursa söyle demişti şükür olmadı şuan 28 haftalık hamileyim halada var akıntım devam ediyor