aksoyyy Edasusari acılden verdim günüm gecikti dedim şüpheleniyorum dedim tamam dedi normalde aile hekimine gitmen gerekir dedi ama bu seferlik dedi
anneyim01 Edasusari acilde verliyorki benim oldugum yerde bakılıyor dendi hiçte sorun cıkmadı bakamayız da hiç denmedi
aksoyyy Edasusari aynen inşallah çok sevindim beş yıl cefasını çektim şimdi inşallah sefasını çekeceğim Rabbime binlerce kez şükürler olsun Rabbim kimseyi bedeninden mahrum etmesin kucağını boş bırakmasın🙏🦋❤️