Eesmaaanur ben yaptırdım canım normalde özel doktorum ancak ilçede oturduğum için bulunduğum yerin devlet hastanesinde yaptırdım kadın doğumdan sıra aldım şeker yüklemesi için geldiğimi söyledim ordan haftama falan baktılar 75 gr yapalım dediler kan almaya indim aç karına kan verdim eczaneden 75 gr lık glikoz aldım içtim bitince tam 1 saat sonra tekrar kan verdim o verdiğim kandan 1 saat sonra tekrar kan verdim ordan yönlendiriyorlar zaten seni..öğleden sonra doktora çıkıp sonuçlarımı aldım doktor değerlendirdi sonra da kontrole gittiğimde sonuçlarıma kendi doktorum baktı