zehea Hamile kaldığımdan beri kuyruk sokunu kısmındaki ağrım arttı ne oturabiliyorum ne yürüyeniliyorm uzanamıyorum hareketlerim neredeyse sıfırlandı cok ağrıyo böyle olan var mı aranızda
tercann zehea 6-7 haftalıktım bir başladı 20.haftalara gelene kadar hep ağrıdı . Sonra düzeldi . Doktorum normal demişti
NilVibe zehea benimde başından beri öyle, uyuyamıyorum resmen, bende bulantı vs hiçbirşey olmadı ama başından beri bu ağrılara uğraşıyorum 8. Hafta gibi başladı giderek artıyor sanki ama dikkat ettim ayakta yemek yapınca falan daha da artıyor bu
zehea babygirl02 normal mi acaba pazartesi doktora gidicem de kesin bise cıkıcam gibime geliyor çünkü aşırı ağrıyo
prs_99100 Benimde 20 den sonra başladı 33 deyim hala var giderek artıyor doğumdan sonra inşallah geçer diye dua ediyorum
ecemk94 zehea 36.haftadan bildiriyorum o ağrı bende hala var. Uzun süre ayakta kalınca ve sandalyede uzun süreli oturunca oluyor. Bunlara dikkat etmeye çalışın
pnarbyrk zehea otururken batma hissediyorsanız kuyruk sokumunuz çıkmış olabilir. Benimde öyleydi. Gebelik sonrasında müdahale edildi ama doktor tarafından değil 😂
pnarbyrk _pearl hamileyken yapılacak bişey değil o ama Allah korusun bebeğe zararı olur. Ben doğumdan sonra yaptırdım
_pearl zehea zeytinyağını ısıt canım biri sana yavaş yavaş masaj yapsın sert bi şekilde değil ama hamilesin hergün yaptır geçer bir kaç güne
_pearl zehea hayır canım doktorlar anlamıyor bunu gitmiştim çünkü hiç bişey yapmadılar bende tanıdığımız kadına ovdurmuştum
zehea _pearl dediğiniz yer tam olarak neresi tarif eder misinzbenim ki makatın biraz üstündeki kemik yani poponun yine içinde kalıyor