Admsarzu bende 35+6 oldum yarın tam 36 oluyoruz ama artık nefesim dönmüyor kendi nefes alma sesimden rahatsız oluyorum en son 34+4 de gitmiştim doktora 2600 demişti bakalım gidince ne diyecek doğumum devlette olacak 38+2 de alırız dedi ama ben 37+2 de alsın istiyorum 18 Mart olsun diye bakalım artık nasip arkamda 33 aylık kizimi bırakacak olmak çok zor