Ben 27 yasımda 4 yıllık evlıyım ebeveyn olma ıstıyoruz ama korunmadıgımız halde olmadı 2 asılama 1 tüp bebek yaptırdık devlette olmadı sadece kımyasal gebelık gecırdım sımdı devlette 2 hakkım kaldı bu arada ılk yüp bebekte 17 yumurta toplandı 17sıde embryo oldu 5. Güne yalnızca 1 tane kaldı malesef hepsıde iyi kaliteydi doktorumuz öyle söyledı bızım sebepsız ınfertılıde embryo kalsaydı dondurucaktık am kalmadıgı ıcın bastan yumurta büyütme toplama ve trasfer surecı olucak sıfırdan başlıcaz ama devlet hastanesınin laboratuvar kalitesinin iyi olduğunu düşünmüyorum şüphelerim var 17 den hıcmı kalmaz iyi kalite denildi halbuki 😓 ve biz bu surecte birikim yapıyorduk ev almak ıstedık ama planlarımız ıstedıgımız gıbı gıtme araba almaya karar verdık sizce araba almak yerine birikimimizle tüp bebeği özelde mi yaptıralım yoksa kalan 2 hakkımı devlette devam edeyim mi? Kafam çok karışık 2. Tüp bebekte eğer embryom kalırsa dondurmak ıstıyorum 3. Yüde orda sadece transfer yaptırırım dıye düşünüyorum ama emeklerim boşa gider mi diyede düşünüyorum bilemiyorum 🤯bu arada bu sen kalan haklarımı kullanırsam özele seneye gıdebılırım anca