Herkese merhaba,
4 haftalık gebeyim şuan mantar enfeksıyonum vardı ve fıtılden sonra gecer gıbı olmustu 2 gün sonra yani bugun vajinamda yanma( tahriş olmuş gibi) ağrı ve pembe krem karışık bir akıntı eşlik etti hafta sonu oldugu için doktora gidemedim bu duruma benzer bısey yasayan var mı aceba??