Ödem kaşıntı yapar mı? Ellerimin içi kaşınıp şişti diye kan vermeye gittim değerlerim normal çıktı (gebelik kolestazından şüphelendiler çünkü davul oldu aniden) ama bazen bi kaşıntı geliyo ki dayanılmaz ellerimi çekemiyorum iki kere şişti bidaha da şişmedi ama şimdi de çok kaşınıyo beraberinde ayaklarım karnım ve vücudumun bazı kısımları ödemden olabilir mi 24. Haftamdayım