beknk Kızlar 8 aydır deniyoruz. sağlık sorunumuz da yok d vit seviyemde gayet iyi 40 tı en son bakıldığında diğer seviyeleriminde iyi olduğunu söylemişti folik asitte kullanıyorum. Çok moralim bozuluyor ys
prenses99 beknk benim 1 sene olmadı bianda hamile olduğumu öğrendim yumurtlama günlerini hesapladık inşallah tez zamanda güzel haberler alırsın
bmkl beknk 1 yıl da olma ihtimali %80’miş zaten. Benim de bir sene olmadı kadın doğuma gittim kan testleri ve Vajinal ultrason yaptı bi sıkıntı çıkmadı şükür. Folik asit verdi ve kıllandıktan bir ay sonra hamile olduğumu öğrendim
zeynepyldrm_07 beknk tamam randevu al git Altan muayene ol büyük ihtimalle enfeksiyon var engel oluyor bende de enfeksiyon vardı engel oluyordu sonra enfeksiyon soğan kürü ile bitirdim bitirdiğim gibi hamile kaldım doktor fitil de yazıyor ama bana etki etmedi fitil
damla6565 prenses99 benimde 1 buçuk yıl sonra oldu ovulasyon testi kullandım hamile kaldım mutlaka kullanın çok işe yarıyor
az_raa Altan baktır benim de bir yıl olmuyor gitim bu ay Altan baktılar ilk defa Polip gördüler o engelliyor Muş
badhomian yumurtlaman olmuyordur bacım hep düzenli olacak diye birşey yok veya spermler hızlı ölüyor olanilir
zeynepyldrm_07 Ozlemmm3535 @amphitrittee dediği gibi kafandan tamamen de çıkarman gerekiyor sıkıntı ve stres yapmaman lazım bebek konusunda çünkü stres çok etkiliyor hamileliği kulak ardı ediceksin
nilay8534 beknk üç yıl korunmsdan olmadı sonra Allah nasip etti vaktinde geldi bize kızım şimdi aradan 5 yıl geçti yine hamileyim bebek vaktini kendi seçermiş sabırlı ol kardeş 💫
zeynepyldrm_07 beknk Allah büyük canım sen yinede randevu al git Altan muayene ol sonra doktor ne diyorsa bana da haber ver 🥰
beknk ovülasyon testleri de kullanarak denedim bi ay ama olmayınca sinirlenip bırakmıştım kadın doğuma bi randevu alıcam şimdi
zeynepyldrm_07 Ozlemmm3535 nasip demeki nasibine daha var mutlaka olucaktır öyle hissediyorum ve bugüne kadar hiç hissiyatlarımda yanılmadım 🥰