seydaky Selam kızlar🌸 anne karnında ölçülen boyla doğum boyu aynı mı oluyor genelde yoksa kilo gibi fark fazla mı oluyor?🌸
gvnrzz seydaky benim boyu da kilosu da aynı cıkmıstı sanırım biraz bebegin durusu,ultrasonun kalitesi ve doktorun tecrübesiyle alakalı bu durum
3boysmom seydaky ilk oğlumda 54 cm demişlerdi 52 doğdu ikizlerime 46-48 dediler 43 ve 46 doğdular. genelde yanılma payı oluyor
tortillam_ Ayyy hiç hatırlamıyorum ben ama haftasıyla uyumlu ve kilosu dediği gibiydi. 50 cm 3550 gr doğmuştu kızım