hilalnurr Duphaston kullanıyorum ha oldum ha olucam gobı bır türlü adet göremedım 2 gün daha ılacı kullanıcam bıtıyor sızce bunılac ıyı bır ılac mı bununkullanıp adet gören var mı aranızda benım böyle gecıkmem cok nadır olur olmaz bıle endıselıyım 😢