karamanseda Kızlar uygulamaya göre 5+5 hamileliğim beta değerim en son 2.000 falandı ama yerleşme kanaması falan olmadı bende normal mi kese bebek daha hiç görülmedi
Hatice_00 karamanseda normal yerleşme kanaması her insanda olmuyor haftaya görürsün keseyi muhtemelen
bbaskal karamanseda ben iki gebelikte de yaşamadım kanama ikinci gebelikte 8 haftada net bebeği gördük kese boştu benim o zamana kadar, ilk gebelikte 4 haftada öğrenmiştim bebeğim görünmüştü, bir sonraki kontrolde görürsün inşallah