16 haftalığım ve 2. Gebeliğim ilk gebeliğimdede böyle olmuştu ama dahada ileriki haftalarda olmuştu 25 de falan mide bulantilarim varkende öyleydi hem kusuyorum hemde hala ağzıma birşeyler sokmaya calisiyorum 1 hafta öncesine kadar geçti bulantilarim son 2 hafta özellikle ağzım boş Dursun istemiyorum tatlı tuzlu ekşi hepsi farketmiyor doyma hisside yok resmen az az sık sık değil ben yedigimdede dolu dolu yiyorum bişe yemesem bu seferde bişi içmek istiyorum aslında zayifimda abartısız 6 öğün yiyorum ve içecekler hariç ara öğünler hariç boş kalimca ağzım strese giriyorum ve sürekli lavabo isteği oluyor anlamış değilim benim gibi olanlar burdami acaba