kelebek_2 Kızlar doktor cihazın bozuk olduğunu söyledi bebişin resmini vermedi sağlık uygulamalarından falan görmek mümkün mü
yenianne_adayl kelebek_2 hayır fotoğrafı gözükmüyor ama e nabıza girdiğinde radyolijik bölümlerde yazı şeklinde boyu felan yaziyor bi sorun felan varsa
happyela kelebek_2 O cihazlar nedense çoğu zaman bozuk 🤦♀️ ben hep video alıyordum kontrol boyunca. Videodan da ekran görüntüsü alıp fotoğraf oluşturuyordum😊
yenianne_adayl kelebek_2 genelde randevu gununden 4 gun sonra yukluyorlar fotograf degil yazili bir bilgi bana hic vermediler utrason resmini ben ordan sorun var mi die yazili sekilde bakiyorum