lili14 hem hijyen hemde 2 gün yatışım oldu kantine inip geldiğimde odada bi adamın tuvaleti tadilat yaptığını gördüm ve şaşırdım baya çünkü saat gece 11di katımız sadece kadın doğum değildi yaşlı hasta da vardı çocuk hasta da vardı ve hastaneden çıkana kadar olan doğumlardan 1 2 tane bebek odaya gelmişti diğerleri yoğun bakımdaydı bilmiyorum belki gerçekten sağlık sorunları vardı ama sonradan bu yenidoğan haberleri çıkınca aklıma takılmadı değil