Kızlar ben doğurdum 😂 2 cm açılma ile gittim hastaneye sonra eve gönderdiler evde sancılarımı çektim 5 saat sonra tekrar gittim sancılarım dayanılmaz olmuştu ve 7 8 cm açılmam oluşmuş hastaneye gelmem ile doğurmam arasında yarım saat vardı sadece çok çabuk oldu şükür 🙏🙏