31+3 oldum son zamanlarda dehşet mide yanması var hatta o kadar ki yanmanın şiddeti midede ağrıya dönüşüyor göğsüme bile vuran bir ağrıya bu kadar şiddetli mide yanması geçiren var mı varsa çaresine nasıl baktınız? İlaç içmek istemiyorum başka çözüm varsa tecrübelenmiş paylaşır mısınız?