tmfh Kızlar bu benim ikinci gebeligim ama doğumdan çok korkuyorum sürekli psikolojim bozuluyor nasıl atlatabilirim
BurcuMusti3107 tmfh kaç haftalık gebesiniz benimde 2. aynı korku stres bende de var yenmek istiyorum ama olmuyor aklımdan çıkmıyor
sabiyana__ tmfh benim de öyle yalnız değilsiniz 🥹🥹 bence bu kez başımıza gelecekleri bildiğimiz için korkuyoruz 🥹🥹 ilkinde öyle olmadı em basit örneği doktor olsun ebe olsun her şeyi yaptılar bilmiyoruz ki ama şimdi öyle değil üstelik bugün tam 40.haftama giriş yaptım 😥
tmfh Gokturkmom_ benim de kızım 14 aylık erken oldu ama sağlıkla gelsin inşallah çok erken bacım sen benim düştüğüm hataya düşme biraz bekle bebişin büyüsün gerçekten zor oluyor
tmfh badhomian çok zordu sancım var acilmam yoktu acilmam geri iniyordu resmen 4 cm açılma oluyordu yürüyorm ama 2 cm geri iniyor
Gokturkmom_ tmfh Hiç cesaretim yok şuan için zaten canım 🥹 Seninde küçükmüş bebiş rabbim kolaylık versin sana inşallah zor olur ama ileride sen rahat edersin🧸♥️
badhomian tmfh kötü geçmiş bacım ama hepsinde komplikler olmuyormuş komşumdada bu tarz bişey yaşanmıştı kendini bunaltma
Gokturkmom_ tmfh Atak dönemleri bitmiyor ki🥲 ısırmaya başlamıştı yeni yeni bıraktı şimdi de oyuncaklarla oynarken vuruyor.Her gün yeni bişey öğreniyorlar hızlarına yetişebilmek mümkün değil 🫣 Ayyy deme sende öyle bozulmaz inşallah kızın sakin mi huyu nasıl?
tugbazeyd1 20 aylık bebem var şuan 37 haftalığımm:)) ben düşünmüyorum düşünürsem korkuyorum akışına bırak hem 2.çocuk daha kolay olur diyorlar belkide öyle olur gönlünü ferah tut sen kaç haftalıksın ilki kaç aylık bizimkileri arası 20 ay 😣