hdyeycll_ Haftaya girdim bugün çok şükür mide bulantı yok denecek kadar azdı şükür ama en başından beri mide yanmam çok var ne yesem midem çok yanıyor herşey sanki midemi rahatsız ediyor fazla geliyor herşey mideme yaşayan varmı
Gokturkmom_ hdyeycll_ Mide yanmasına yeşil elma,tahin ve soğuk süt iyi geliyor.İlaç olarakta rennie ve gaviscon
hard hdyeycll_ Gaviskon şurup var naneli mideye iyi geliyor afedersin genittiriyor ondan al doktor tavsiyesiyle aldım bnde midem çok kötüydü
hdyeycll_ Gokturkmom_ Onlar çok naneli olduğu için kullanamıyorum midemi bulandırıyor bu dedikleriniz aç karnına mı ama ben yedikten sonrası akşama kada hep yanma oluyor normal mi
Gokturkmom_ hdyeycll_ Dediklerim aç tok fark etmez ama rahatlatır midenizi🥹 kiminde yanma çok oluyor kiminde az bünye meselesi tamamen
dmlblka Henüz daha çok yeniyim hatta gebelik netleşmedi ama hafiften bulantım oluyor. İlişki sırasında bulantı olması normal mi. İlk defa başıma geldi
hdyeycll_ dmlblka Bence ilk zamanlar ilişki olması biraz riski hatta ilk 3 ay yinede siz bilirsiniz tabiki ama bazı insanlar eşinden bile midesi bulanıyormuş belki sizinkide öyle birşeydir
hdyeycll_ hard Renni ve oda var evde aslında ama benim naneli şeyler midemi bulandırıyor onu içince sürekli kusmaktan korkuyorum
hdyeycll_ dmlblka İnşallah olur canım dua ederim bu hissi çok iyi biliyorum çok yaşadım Allah sana hayırlısıyla nasip etsin canım sonuç çıkınca yaz buraya 🥹
hdyeycll_ dmlblka Üzülme canım vardır bi vakti zamanı Allah nasip etmiştir stres yaptıkça hiç olmaz ben 4 senedir bekliyorum bu iş önce sanır işi bence Allah hiç ummadığın bir zamanda nasip eder ❤️