smyyy95 Kızar yumurtlamam ayın 20 de yani döngümün 19. Günü oldu o günleri değerlendirdim dpo 13 de test yaptım negatif ve adetim 2 gün gecikti daha demin baktığımda çok açık pembe leke gelmişti belim çok ağrıyor sizce gebelik olabilir mi